Opmærksomhedspunkter:
-
- Havnekontoret holder normalt åbent igen fra mandag den 18. april 2022 Hvor årsmærket vil ligger klar til afhentning.
-
- Alle medlemmer skal sikre sig at deres medlemsoplysninger altid er opdateret og at de har givet samtykke til at vi må udveksle oplysninger med Tryg. Du skal selv opdatere dine oplysninger på vores hjemmeside: https://rymarina.dk/wp/medlemmer/rediger-oplysninger/
-
- Alle både som kræver speedbådscertifikat skal under sejlads medbringe forsikringsbevis fra Tryg. Se nærmere herom på vores hjemmeside. https://rymarina.dk/wp/medlemmer/kollektiv-ansvarsforsikring/
-
- Bådene kan sættes i vandet fra den 1. april.
-
- Din/Jeres bådplads skal være taget i brug senest den 15. maj. Dog kan der i begrundet tilfælde gives dispensation efter skriftlig aftale (mail) med havnekontoret/bestyrelsen. Efter den d. 15. maj vil tomme bådpladser blive udlejet til anden side.
-
- Vær opmærksom på regler for Bådfællesskab i Ry Marina: https://rymarina.dk/wp/baadfaellesskab-ry-marina/
Indvielse og sommerfest lørdag den 4. juni 2022 – program og invitation udsendes.
Se endvidere på vores hjemmeside: https://rymarina.dk/wp/aktuelt
Havnekontoret
Tlf: 2124 2990
Havnekontor@RyMarina.dk
Kontortid mandage fra 18.30 til 19.30 (eller efter særlig aftale)
www.rymarina.dk
Med venlig hilsen
Gunner Dalgaard
Havnefoged
Ry Marina og Ry Bådlaug
Tlf 21242990
Facebook/Ry Marina – https://www.facebook.com/groups/295031814381/