Aflysning og udsættelse af Generalforsamling 2021
Kære medlemmer
Bestyrelsen bestræbte sig på og håbede at kunne afholde Generalforsamlingen som planlagt, torsdag den 18.02.2021 Kl.19.00
På grund af Covid 19 og de restriktioner som dette medfører har det imidlertid vist sig at vi desværre bliver nødt til at aflyse og flytte generalforsamlingen et senere tidspunkt.
ANKERET:
Der var beregnet en del spalteplads til generalforsamlingen i det første ANKER i 2021, vi har derfor besluttet at det første anker i 2021 først udkommer efter vi har afholdt Generalforsamlingen.
Ny dato for Generalforsamling:
Generalforsamlingen vil blive indkaldt så snart bestyrelsen skønner at det er muligt og forsvarligt, indkaldelsen vil ske på de sædvanlige vilkår.
Modtager DU indkaldelsen med posten:
Nye restriktioner kan som bekendt ske med kort varsel. Derfor kan vi desværre ikke garantere at vi kan nå ud med besked om evt. fremtidige aflysninger, til de medlemmer som modtager indkaldelsen med posten.
Vi opfordrer de af jer som pt. modtager indkaldelsen til Generalforsamlingen med posten og siden sidst, måtte have fået adgang til mail til at i oplyser os jeres mailadresser-
Send en mail til havnekontor@rymarina.dk Så kan vi også nå ud til jer.
ALLE ændringer vil på den ovenstående baggrund, omgående blive annonceret på opslag i:
Klubhuset, på Facebook, på mail til de medlemmer som vi har mailadresser på og på vores hjemmeside www.rymarina.dk
Sikkerhed på generalforsamlingen:
Desværre kan vi ikke forvente at afholde en generalforsamling som vi plejer.
Uanset tidspunktet for generalforsamlingen vil vi gøre alt det vi kan for at der ikke er nogen risiko ved at deltage og vi håber at I vil bakke op om de tiltag som måtte blive nødvendige.
Med venlig Hilsen
Bestyrelsen